Avatar billede runemj Nybegynder
22. marts 2006 - 17:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Skifter automatisk internet indstillinger?

Hver gang man starter computeren op, står internet-
indstillinger til \"Ring aldrig op til en forbindelse\". Så kan man skifte den til \"Ring op til standardforbindelse\" og så køre på nettet. Men når
man genstarter computeren, så er den hoppet tilbage til ring aldrig op....

Der er installeret WinXP & kører med bredbånd! Har set at andre har stillet dette problem herinde, men hvor ingen fik svar. :-(

Problemet er pludselig sket, så forstår virkelig ikke hvad det kan være, da jeg aldrig roder med nogen indstillinger.

Noget der kan hjælpe?
Hvad kan der være galt?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
22. marts 2006 - 17:57 #1
står den til en fast ip?

/FunteX! :-)
Avatar billede runemj Nybegynder
22. marts 2006 - 18:06 #2
der må jeg lige ha lidt hjælp.. hvor ser jeg det?
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
22. marts 2006 - 18:07 #3
for at kontrollere dette, klik start -> kontrolpanel -> Netværksforbindelser -> højreklikke på din LAN forbindelse og vælg egenskaber -> Bladre ned af listen og dobbeltklik på Internetprotokol (TCP/IP).

/FunteX! :-)
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
22. marts 2006 - 18:08 #4
Netværks- og internet forbindelser, hvis du har kategorivisning i kontrolpanel...

/FunteX! :-)
Avatar billede runemj Nybegynder
22. marts 2006 - 18:09 #5
den står på "hent automatisk en IP-adresse"
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
22. marts 2006 - 18:23 #6
godt, under internet indstillinger -> forbindelser, skal der være en prik i ring aldrig op til en forbindelse. derefter klik på lan forbindelse, og fjern fluebenet i automatisk registrering af proxy indstillinger.

HVIS dette ikke virker, er der højst sandsynelighed tale om et spyware angreb!

/FunteX! :-)
Avatar billede runemj Nybegynder
22. marts 2006 - 18:43 #7
Det lader til at have hjulpet!.. smid lige et svar så du kan få dine points. Tak for det!
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
22. marts 2006 - 22:31 #8
:o)  det var da så lidt.

/FunteX! :-)