Avatar billede bellagio Nybegynder
22. marts 2006 - 14:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ændre tekst i Java

Jeg bruger U-upload på min HP, men jeg vil gerne ændre overskriften.

Der er et billede af scriptet her www.mtox.dk/upload.jpg

Der er 4 filer, men jeg ved intet om hvor eller hvordan jeg skal finde/redigere teksten.

uuploadlite.cab
uuploadlite.jar
uuploadlite.js
uuploadliteMac.jar

Nogle der kan fortælle mig hvordan man gør det?
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
22. marts 2006 - 18:05 #1
Simpelt: Det kan du ikke. Måske du kan i deres pro-version.

Avanceret: Decompile deres class filer i jarfilen.
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
22. marts 2006 - 18:06 #2
Og jeg ser lige at de har obfuscated deres jar-filer, hvilket vil sige at det bliver meget meget svært at få noget fornuftigt ud af det. Og deres licens gør sikkert også, at det ikke er lovligt!
Avatar billede bellagio Nybegynder
26. marts 2006 - 11:27 #3
Okay, jeg er ikke interesseret i at gøre noget, hvis ikke det er lovligt! Jeg ville heller ikke fjerne registrerings teksten. Jeg ville bare ændre overskriften.

Men tak for forklaringen.
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
26. marts 2006 - 11:30 #4
Du fik ikke svar på dit spørgsmål?
Avatar billede bellagio Nybegynder
29. marts 2006 - 10:51 #5
Jeg spurgte hvordan man ændrede teksten, og du skrev en kommentar om at det kunne man ikke gøre lovligt.

Jeg gik bare ud fra, at hvis du ville have pointne for din kommentar, havde du sendt den som et svar?

Hvis ikke det er muligt at ændre teksten lovligt, så har spørgsmålet ikke rigtigt nogen berettigelse...
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
29. marts 2006 - 11:06 #6
Jeg har bare den fremgangsmåde, at jeg først skriver mine indlæg som kommentarer - og hvis spørger finder dem brugbare, så beder spørger efter et svar.
Avatar billede bellagio Nybegynder
29. marts 2006 - 11:59 #7
Okay, my bad...

Kan jeg genåbne spørgsmålet, elller bliver jeg nødt til at oprette et nyt?
Avatar billede mikkelbm Nybegynder
29. marts 2006 - 12:06 #8
Skidt med det nu...
Avatar billede bellagio Nybegynder
29. marts 2006 - 12:17 #9
Okay.

Men som jeg skrev i mit eget svar, så skal du have mange tak for forklaringen.