Avatar billede osvo Nybegynder
22. marts 2006 - 11:52 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Mangler fil ved opstart

Ved opstart får jeg en meddelelse om at filen "InCDapi.dll." mangler og at programmet lukker, kan I hjælpe mig med dette? På forhånd tak, Ove.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. marts 2006 - 11:56 #1
Avatar billede hcma Novice
22. marts 2006 - 12:00 #2
enig med vejmand.
INCD er en del af Nero Burning ...
Afinstaller og geninstaller, og hvis du ikke har brug for InCD, lader du bare være med at installere denne del.
22. marts 2006 - 12:02 #3
... jeg mener et det er en fil som NERO bruger ...

Geninstall din NERO og så skulle det komme på plads igen...

Iøvrigt - denne funktion med InCD i NERO er egentlig ikke nødvendig. Ligger i baggrunden og får NERO til at automatisk vågne op hvis du putter en tom CD i drevet.

[Start][Kør][MSConfig] - ENTER - Fanen [START]
Find InCD (eller lign.) og fraklik den...
22. marts 2006 - 12:02 #4
... det var vi vist rimmelige enige om ...
Avatar billede osvo Nybegynder
22. marts 2006 - 12:05 #5
Det lyder fornuftigt, men til hvem og hvordan skal jeg give point, er ikke særlig bekendt med det her!
Avatar billede vejmand Juniormester
22. marts 2006 - 12:07 #6
Vi deler da bare alle tre.  c",)

Vent til også hcma og dr1 har lagt et svar. Der efter markérer du vores navne i boksen ude til venstre, og klikker på "Accepter"
22. marts 2006 - 12:20 #7
Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede hcma Novice
22. marts 2006 - 12:40 #8
spring over mig - jeg supplerede bare  ;o)

(hos mig har InCD også en uheldig virkning, så jeg har skrottet det)