Avatar billede ladyhawke Novice
22. marts 2006 - 11:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken er bedst?

Jeg har mulighed for at benytte følhgende blogs:

b2evolution
Nucleus
pMachine Free
WordPress

Hvad er bedst af disse (med begrundelse)? Eller er der andet blog værktøj (skal til dels benyttes som knowledge base) jeg bare SKAL prøve?

(Skal køre PHP/MySQL eller ASP.NET/MySQL)
Avatar billede ladyhawke Novice
30. marts 2006 - 12:39 #1
ingen bud?
Avatar billede ladyhawke Novice
31. marts 2006 - 07:47 #2
ok ingen respons, så lukker jeg
Avatar billede mortenhh Nybegynder
16. april 2006 - 23:47 #3
WordPress ! self - hvad med at lave din egen ;)?
Avatar billede ladyhawke Novice
18. april 2006 - 06:45 #4
Det tager temmlig lang tid at lave noget godt og de nævnte blogs er nogen min host tilbyder med nem installation. Jeg kan da godt installere andet, men hvis de er rigtig gode er der ingen gund til det.

Jeg prøvede bl.a. b2evolution, men der var lidt bøvl med ustabilitet.
Avatar billede kasperh Nybegynder
09. maj 2006 - 11:46 #5
Jeg vil varmt anbefale Wordpress.
Avatar billede odajensen Nybegynder
13. december 2006 - 05:43 #6
Wordpress er fin hvis man ikke vil lave noget selv. For det har man ikke mulighed for.