Avatar billede comrades Nybegynder
22. marts 2006 - 11:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

acer travelmate 2350+netværkskort finder ingen trådløse netværk

Hej
Min kæreste har en travelmate 2350 som af uvisse årsager ikke længere kan finde trådløse netværk. Der er noget med at acer har en lysdiode som lyser når netværkskortet er slået til, den lyser ikke. Jeg har tjekket alt muligt og det ser ud som om det burde virke, hjæælp.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. marts 2006 - 12:11 #1
Tryk på lysdioden der plejer at lyse, den er også en knap til at tænde/slukke for det trådløse netværks kort.

Knappen sidder forest på maskinen, der er to den anden er til bluetooth.
Avatar billede comrades Nybegynder
23. marts 2006 - 11:26 #2
super det køre
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. marts 2006 - 11:48 #3
svar