Avatar billede andyand Nybegynder
22. marts 2006 - 10:47 Der er 2 kommentarer

myst. lang loadtid

PANIK!! hey experts! jeg er hårdt presset jeg (flash newbie) har lavet et banner i forskellige versioner som alle vises samtidigt på diverse websites. De er lavet som ønsket af banner distributørfirmaet og fylder ekspoteret korrekt. Men på de sites hvor de allerede ligger har de en enorm lang load tid - op mod 10 sek eller mere. jeg kan ikke se hvorfor jeg har lavet mange andre bannere med samme opbygning som ikke har voldt problemer. Gider nogen venligst checke min FLA fil ud her: http://dev.plinio.dk/dev/banner/banner.zip og sige mig om der er noget galt?
Al hjælp værdsat tak
Paniske Andy
Avatar billede docks Nybegynder
22. marts 2006 - 11:03 #1
kan ikke se nogen problemer med banneret. Problemet må ligge på serveren hvor bannerne ligger.
Avatar billede andyand Nybegynder
23. marts 2006 - 09:35 #2
tak for hjælpen.. det viste sig faktisk at være serveren der havde issues..
Er du interesseret i point?