Avatar billede megahof Nybegynder
21. marts 2006 - 21:01 Der er 2 kommentarer

Kommandoen, gå til *.fla og load *1.fla via actionscript??

Hej

Jeg sidder og roder med Macromedia Flash, jeg har lavet en hjemmeside, som jeg gerne vil tilføje en kommando til:

Jeg bruger actionscript til at loade andre *.fla filer ind i et givent område på min "index.fla".. Jeg vil gerne lave kommandoen noget ala. følgende..

gotoandstop index.fla -> load test.fla via actionscript.

jeg kan sagtens få den til at gå til index.fla, det gør jeg via en "root" kommando, men at fortælle den, den derefter skal loade en side, det kan jeg ikke greje. Jeg har prøvet at skrive "gotoandstop" kommandoen ind bagefter root.

Giver det nogen mening overhovedet??

Håber i kan hjælpe..

MVH
Mads
Avatar billede kimg Nybegynder
22. marts 2006 - 07:50 #1
Kig i hjælp under loadMovie();
Der er nogle gode forklaringer.

Kim
Avatar billede megahof Nybegynder
22. marts 2006 - 08:42 #2
Det prøver jeg... tak for hjælpen!