Avatar billede aoos Nybegynder
21. marts 2006 - 20:25 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Overføre mit nuværende C-drev til ny hdd.

Yes, og så, sir...

Jeg har pt 2 harddiske.

Mit C drev: 40 GB.
Mit D drev: 120 GB.

Men de er nu fyldt til bristepunktet med alt muligt spas.. Så jeg har tænkt på at købe en ny HDD...

Men er det muligt at kopiere hele mit OS etc etc etc fra mit nuværende 40 GB til min 120 (flytter så alt fra min 120 til den nye 250 GB og efterlader den 40 gb tom.)?

Sådan at ALT ryger over og jeg ikke skal gensintallere noget som helst, bortset fra drivere og den slags småting?

Woohoo.. Totalt vigtigt spørgsmål. Max antal point på højkant, så husk at registrere jeres bud som svar.
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 20:29 #1
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. marts 2006 - 20:33 #2
har du feks. maxtor diske, kan du bruge maxblaster.. det er super simpelt..O)
Andre producenter, har lign. software..
http://www.maxtor.com/portal/site/Maxtor/menuitem.3c67e325e0a6b1f6294198b091346068/?channelpath=%2Fen_us%2FSupport%2FSoftware%20Downloads%2FATA%20Hard%20Drives&downloadID=57
Avatar billede aoos Nybegynder
21. marts 2006 - 20:35 #3
Mine harddiske er fra forskellige producenter....

Skal man bruge softwaren fra det hdd firma man flytter fra, eller flytter til?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. marts 2006 - 20:36 #4
helt ærligt, så aner jeg det ikke, men det skader ikke at prøve..
Nero kan feks. også gøre det..
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 20:36 #5
det spiller ingen rolle, men prøv lige og kig på mit link, det er ligeglad med hvilken producent din disk har og er GRATIS i trial perioden
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 20:37 #6
-bartfreak kan nero clone en disk ?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 20:38 #7
Med dd gøres det hurtigt og enkelt, ikke en byte mistes se guide på http://www.helgec.dk/dd-windows.html
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. marts 2006 - 20:41 #8
2003.. nero kan kopiere diske.
Og 2003.. spørg spørger om ting, og ikke mig.!!
Er du i tvilv om noget, så opret et spm...O)

Sorry for spam.`?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 20:44 #9
-bartfreak ja CD og DVD, hvilken version af Nero har du der kan clone harddiske, for det var da nemmere, det program har mange jo, min egen version af Nero kan ikke, og har aldrig set den funktion i Nero, og siden det er dig der skriver det, nytter det jo ikke at spørge spørger om hvilken version af Nero der kan det vel...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. marts 2006 - 20:45 #10
orker ikke at sidde og diskutere med en bruger..sorry..hopper af O)
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 20:49 #11
Med dd skal du ikke tæke på allerede installerede drivere - password - opsætning etc. alt overføres
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 20:50 #12
tæke = tænke
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 20:52 #13
skal man heller ikke med det program jeg linker til
Avatar billede aoos Nybegynder
21. marts 2006 - 21:08 #14
Det lyder satme godt Helgec og 2003... Smukt.. Tusind tak skal I have... Helgec du har ikke angivet et svar....

Så den ryger til 2003. Tusind tak endnu engang...!
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 21:11 #15
tak for point ;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. marts 2006 - 21:14 #16
Men det ordner 2003...O)

Man kunne også ha´ lavet i image i Nero.., og jeg har brugt maxblaster masser af gange det er hurtigt og nemt.. men bare jobbet bliver udført.
Kom´s.. el rettere svar fra folk som 2003, gør at jeg ikke gider dette site.!!
Han ved jo alt..er sikker selveste Bill gates el...??.. også undre det mig, hvorfor manden ikke har et kanon job, med en mill. pr.md., hvorfor spilder han sin tid på dette site..???
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 21:18 #17
-bartfreak, ja et image, men det image kan spørger IKKE boote fra, det er jo netop et image, nu regner jeg ikke med du svarer, for hvorfor skulle du det, det er jo meget nemmere at brokke sig istedet for at læse hvad der skrives ikke....
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. marts 2006 - 21:20 #18
det var hurtigt der røg en karma her..O)

No wonder du er upopulær..O)

Status.. 2003 skylder helgec 100 point.!!

Aflever..O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. marts 2006 - 21:27 #19
sorry for spam.. anmeld blot..O)

citat.->
http://www.eksperten.dk/spm/697052 ønsker ikke at hjælpe folk, men kun brokke sig. (ville han hjælpe havde han da fortalt hvilken version der kan clone diske) 2003-fyren"

min kom..->"003..*G*.. du kan få hele eksp.dk, for selv.. værsgo..*GH*"

Spørger spurgte ikke hvilken version,.. som er totalt overflødigt,.. 2003 provokere blot..til hvad nytte..??
brokker jeg mig.. nææ, det er dig der brokker dig( er du i dårlig humør), og smider rundt med dårlig karma.. slap dog lidt af..??..2003..jeg har kun dårlige tillægsord på læben, så dem undlader at skrive ..O)

men Husk lige at oprette et spm, til helgec.. "point til Helgec".. husk ref.. 1OO point..O)

Husk DEt nU
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 21:28 #20
Nu rolig "bartfreak" - "2003-FYREN" Har kun været medlem i en uge her på eksperten så det er vel forståeligt at han ikke aner hvordan man opfører sig i dette miljø, det er sikkert helt anderledes end det miljø han færdes i til daglig.
"aoos" Er du også nybegynder? har du aldrig hørt om at man beder den/de som hjalp om at lægge et svar som man så accepterer
Avatar billede aoos Nybegynder
21. marts 2006 - 21:39 #21
er ikke nybegynder i tidsmæssig forstand.. er bare aldrig herinde og er superbruger af computer generelt.. Men altså, hvis I ikke lagde dem i svar form, så kunne jeg jo ikke give jer de point ;)
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 21:42 #22
aoos lige præcis, hvis folk mener det er svaret (det de skriver) lægger man det som svar, og det har altid været kotyme, men er folk i tvivl om det er løsningen lægger man det som kommentar, og der er det god skik at bede personen om at lægge et svar.

Grunden til denne spam er at både helgec og -bartfreak er misundelige, andet kan jeg ikke se som forklaring.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 21:47 #23
Det er naturligvis suverænt dig der bestemmer, men i de 4 år jeg har været medlem har det da været kotume at de seriøse brugere lagde en kommentar, kunne den bruges bad spørgeren om et svar som han/hun så accepterede, men tænk ikke mere over det, hvis 2003-fyren er et hæderligt menneske afleverer han de 100 point til mig, du er såmænd ikke den første der har lavet den fejl
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 21:48 #24
Her er ikke tale om misundelse
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 21:49 #25
Og som nybegynder behøver "2003-fyren" ikke forklare om skik og brug på eksperten
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
21. marts 2006 - 21:51 #26
helgec du ved udemærket godt jeg ikke er nybegynder, så det der var en latterlig kommentar, men skal da gerne give dig et link der fortæller om kotyme herinde
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
21. marts 2006 - 21:54 #27
003 skylder 1OO.. til Helgec.. slut prut..O)

AfLeveR..
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2006 - 07:49 #28