Avatar billede rasmusdb Nybegynder
21. marts 2006 - 16:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

FTP Program som kan redigere direkte i php filer

Hej

Nu er jeg netop lige gået over til Mac, og har derfor lidt svært ved at finde de programmer som jeg skal bruge. Det jeg søger er et program, som kan gå direkte ind og ændre i en php. Altså åbner den direkte på serveren, kan ændre i den. For så at gemme direkte igen. Uden jeg er nød til at downloade filen. Jeg sidder nemlig ofte og ændre i nogen filer på et forum.

Har altid brugt Flash FXP, så ville meget gerne have noget, der evt. mindet om dette.

Lige nu, har jeg forsøgt mig med Cyberduck. Men det kan ikke det ønskede.

Mvh rasmus
Avatar billede straszek Praktikant
21. marts 2006 - 17:36 #1
du kan bruge det fantastiske ftp program transmit hent det her : https://www.panic.com/transmit/
Avatar billede rasmusdb Nybegynder
21. marts 2006 - 17:46 #2
Perfekt, lige hvad jeg søgte :)