Avatar billede muppe Nybegynder
03. maj 2001 - 11:06 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Loade frameset hvis side ikke står i frame

Jeg er ikke nogen ørn til JavaScript, så jeg har brug for lidt hjælp.

Jeg har en ASP-side, som der linkes til eksternt fra.
Denne side står i en frame.
Og når brugeren så klikker på linket skulle det gerne \"selv\" loade de 2 andre frames på siden. (en varekurv og en menu).
(Der er en querystring med asp-filen, som den skal beholde efter den har loadet de 2 andre frames.)

Er der en der har et script eller kan pege mig i retning af noget der kan bruges.

morten
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. maj 2001 - 11:12 #1
ja, selv bruger jeg det flittigt..
kan godt smide koden her, men synes du lige så godt kan læse om den på...
http://echoecho.com/dk/jsframes.htm

Der skal noget kode i dit frameset + lidt på alle sider.
Hvis den driller så skriv :)
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. maj 2001 - 11:13 #2
- det er så javascript
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. maj 2001 - 12:57 #3
denne tilføjer et &_ bagerst i din querystring. Hvis det er OK kan du bruge:
http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/expframe.html