Avatar billede neffa Nybegynder
21. marts 2006 - 10:14 Der er 1 løsning

Mistet netforbindelse efter kørsel at Ewire

Ewire kørt på 3 maskiner,den ene mistede netforbindelsen.
Har prøvet: LSPfix, 0-stillet routher, chekket for løse forbindelser, støv  o.lign, koblet computer direkte til modem.
I forbindelse med støvsugning fik computeren en ekstra harddisk, men det skulle vel ikke have noget at sige i den forbindelse--vel?
En foreslog genopretning, men jeg læste et sted her at fejlen kom igen så det har jeg ikke lyst til.
Kan/vil nogen hjælpe?
Avatar billede neffa Nybegynder
27. juni 2006 - 07:42 #1
lukker