Avatar billede nicolai10 Nybegynder
20. marts 2006 - 20:21 Der er 12 kommentarer

Hvad er BFG

Hey når man læser om Gforce GEFORCE 7900 GTX hvad mener de så med "BFG" ???
Avatar billede pidgeot Nybegynder
20. marts 2006 - 20:24 #1
Jeg tror der er tale om et firmanavn, BFG Technologies: http://www.bfgtech.com/
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 20:33 #2
det står for noget du skal gætte for at deltage i en konkurrence om et grafikkort ;) (men svaret er build for gamers)
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. marts 2006 - 21:13 #3
visse vasse, det er tysk

BFG steht für: * büro für gebrauchsgraphik Gestaltungsbüro für Corporate- und Informationsdesign* Bundesfachgruppe innerhalb bundesweiter Verbände* Bundesanstalt für Gewässerkunde* Bundesinstitut für Gehörlosenbildung* Bund für Geistesfreiheit, der Interessenvertretung der kirchenfreien Menschen mit freigeistiger, agnostischer, humanistischer oder atheistischer Anschauung* Bund für Gesundheit e.V.* Bayerische Finanzgewerkschaft* Büro für Gleichstellung von Frau und Mann der ...

http://de.wikipedia.org/wiki/BFG
http://www.google.dk/search?hl=da&q=define%3ABFG&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 21:15 #4
mener du det seriøst bufferzone ? :O
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. marts 2006 - 21:24 #5
Hmmmm det er svært at sige, jeg tror det ikke da man normalt ikke bruger tyske betegnelser internationalt. Det var det jeg kunne finde med google
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. marts 2006 - 22:56 #6
BFG er også det største våben i quake serien til og med nr 3, BFG står for Big Fucking Gun
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 22:58 #7
jeg er 100% sikker på det står for build for gamers
Avatar billede pidgeot Nybegynder
20. marts 2006 - 23:06 #8
Er nu Built for gamers, hvis vi skal have korrekt grammatik på *G*

Det er dog stadig BFG Technologies der henvises til (se http://www.nvnews.net/reviews/bfg_geforce_fx_5900_xt/index.shtml), selv hvis det er den konkurrence der er tale om ;)
Avatar billede kenp Novice
21. marts 2006 - 12:44 #9
og hvis man læser konkurencen er det fuldstændig lige meget hvad BFG står for :) men skal bare komme med sit forslag *G*
Avatar billede drgonzo Praktikant
18. maj 2006 - 11:51 #11
Hallooo vi hjælper jo ikke for sjov, var det ikke en ide med noget respons, ellers får vi jo aldrig løst problemet :)
Avatar billede drgonzo Praktikant
08. juni 2006 - 10:24 #12
Feedback??????