Avatar billede c-m Nybegynder
20. marts 2006 - 18:48 Der er 2 kommentarer

Surf filter , begrænsning af surf muligheder

Hvordan begrænser man surfning på nettet. Problematikken er at man skal kunne begrænse så man ikke kan surfe eller spille på computeren f. eks om natten.

1. Kan man blokkerer computeren inden for et bestemt tidsrum.
2. Hvordan begrænser man at der spilles på computer eller net inden for bestemte tidsrum
3. Det skal helst være relativt nemt at sætte op og administrerer
4. En har nævnt at Cybersitter skulle kunne klare det men hvor købes det, er det nemt at sætte op. Måske andre danske alternativer.

Håber der er nogle eksperter her der kan finde ud af det.
Avatar billede lp-freak Nybegynder
20. marts 2006 - 18:52 #1
Mine forældre plejer at ordne problemet ved at slukke for switchen. ^^
Avatar billede levithan Nybegynder
20. marts 2006 - 19:05 #2
1. Kan man blokkerer computeren inden for et bestemt tidsrum.
SVAR: Køb et tidinstillet ud til stikkontakten som kun tillader strøm i et bestemt tidsinterval. ELLERs skal du oprette en bruger og sætte kontoen til kun at være aktiv i en bestemt tidsinterval.

2. Hvordan begrænser man at der spilles på computer eller net inden for bestemte tidsrum
SVAR: spilles ? er det på internettet eller blot alm conputerspil?? det tror jeg du får svært ved for hvordan skal pcen skelme mellem et program et og pc spil.