Avatar billede !!anime!! Nybegynder
03. maj 2001 - 10:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

askebæret fra \"I kina spiser de hynde\"

Goddaw.
Æ ska bruche æ aschenbächer fra \"i kina æjer di hunne\" er der nown der vej wor æ ka finne it??
Avatar billede robin-steen Nybegynder
03. maj 2001 - 10:15 #1
billede eller hvad?
Avatar billede !!anime!! Nybegynder
03. maj 2001 - 10:20 #2
naj, der wor indere kommer ind te æ koche, å wil wide wor puk er! når di så er wäk hiwer den jænne af em den op, å så kommer der nogen cigaretter op!
Avatar billede robin-steen Nybegynder
03. maj 2001 - 10:25 #3
nåååå det... har du kigget i spøg og skæmt butikker?

det er det eneste sted jeg lige kan komme i tanker om
Avatar billede !!anime!! Nybegynder
03. maj 2001 - 10:27 #4
Hallo, wi ska jo inte skræmme nown fra æ liv wel!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
03. maj 2001 - 11:30 #5
Shit for en stavemåde !
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. maj 2001 - 11:32 #6
vladimir: Enig,,, gider ikke engang læse og forstå det.. så hjælp herfra vil aldrig tilbydet hvis jeg skal gætte på DET niveau..
Ordblindhed er oki.. men!
Avatar billede vladimirr Nybegynder
03. maj 2001 - 11:39 #7
Hvis man er ordblind, kunne man jo lige gøre opmærksom på det, det andet her ligner bare noget pjat.
Jeg vil heller ikke prøve at tyde hvad meningen er.
Avatar billede spectual Nybegynder
03. maj 2001 - 12:31 #8
det sq da bare sønderjysk :D
Avatar billede webmasterdk Praktikant
03. maj 2001 - 13:10 #9
spectual >> der har du nok ret! vi er jo nogen der kan se hvad der står
Goddaw.
Æ ska bruche æ aschenbächer fra \"i kina æjer di hunne\" er der nown der vej wor æ ka finne it??
=
Hejsa
Jeg skal bruge et askebæger fra \"I kina spiser de hunde\" er der nogen der ved hvos jeg kan finde det??

Avatar billede kartolux Nybegynder
03. maj 2001 - 23:11 #10
Nu kumme a fra det metterst Jylland, o a tøws de´i ornen mæ lidt dialægt...

Men wo dæwlens sånt e bæge ka wære - det wed a int...