Avatar billede lamel Nybegynder
20. marts 2006 - 16:09 Der er 4 kommentarer

HDD blok fejl og controller fejl

Jeg har nov. sidste år anskaffet mig en medion(aldi) stationær pc. Og har lige fra starten haft problemer. Eventlog i Windows skriver "der er detekteret controller fejl på hdd 0" og "der er fundet fejlbehæftet blok på hdd 0".
Jeg har sidenhen haft den til rep hos Comparesupport, der varetager medions pc-rep i Danmark.
Her har jeg fået skiftet både bundkort og hdd, uden et ændret resultat.
Da jeg havde pc'en hjemme blev jeg smidt ud af kørende spil og programmer regelmæssigt og fejlene i Eventloggen kom også med periodiske mellemrum.
Hjælp!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2006 - 16:22 #1
Ind med den igen til rep.
Er fejlen ikke rettet da, forlanger du pengene retur.
Avatar billede lamel Nybegynder
20. marts 2006 - 16:33 #2
Jeps den har så været 3 gange til rep uden nyt resultat.. Jeg var dernede igen idag uden nyt, så spurgte jeg til hvordan jeg fik pengene tilbage.
Svaret var at jeg skulle snakke med aldi om det, men at jeg sansynligvis ville blive sendt retur til comparesupport... service, yessir!
Hvis der er nogen, der kan hjælpe rent teknisk ville det være rart da jeg så har noget at kunne foreslå dem hos compare.
Avatar billede levithan Nybegynder
20. marts 2006 - 18:24 #3
fejlen kommer typisk pga en dårlig driver og hvis man opdatere driveren forsvinder fejlen.  fejlen er typisk til controlleren. så se om du kan opdatere bundkorts driverene
Avatar billede lamel Nybegynder
20. marts 2006 - 20:52 #4
det er værd at forsøge levi.. jeg vender tilbage