Avatar billede saibot Novice
20. marts 2006 - 14:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

phpBB forum?

Hej Eksperter
Jeg har oprettet et forum på forumer.com, men jeg ved ikke hvordan jeg laver "under" foraer, der er kun et test forum. og hvordan lægger jeg et skin ind og evt. template?

Håber i kan hjælpe mig

mvh t0by
Avatar billede saibot Novice
20. marts 2006 - 14:56 #1
Det skal lige siges at jeg ikke er særlig godt til php
Avatar billede leif Seniormester
20. marts 2006 - 15:59 #2
Du skulle da gerne have fået et login til Administrationsdelen, der inde vil du kunne slette det fora der ligegr og oprette alle mulige nye.
Avatar billede saibot Novice
20. marts 2006 - 16:29 #3
Gør jeg det ved at bare logge ind på foraet med admin login?
Avatar billede mstorgaard Praktikant
20. marts 2006 - 16:37 #4
Når du er logget ind som admin vil der være et link i bunden der hedder "Gå til administrationspanel". Der kan du gå ind under Forum Administrator -> Redigering. Her kan du styre dine fora :)