Avatar billede marsch Nybegynder
20. marts 2006 - 13:27 Der er 1 kommentar

Restore via anden partition

Hejsa
Jeg sidder og kæmper med en testmaskine, der ikke har andet end en harddisk tilsluttet. Testmaskinen har win200 installeret og bliver brugt af mange, og har det med at crashe, så derfor skal jeg tage harddisk ud, og via min egen pc ligge et nyt image på.
jeg vil lave en harddisk hvor at jeg laver to partitioner, en med win2000, og en med Dos, hvor jeg vill lige et image af win 2000, så jeg kan restore den vej igennem. jeg kan ikke rigtig lave om på win2000 imaget da den er installeret med mange forskellige specielle programmer. jeg har prøvet at installere dos på partition 2 og lagt image ind på partition 1, og lavet lidt om i boot.ini, men den accepterer ikke dos partitionen, er der nogen der har et forslag?
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2006 - 09:03 #1
Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål men prøv at se på http://www.helgec.dk/dd-windows.html måske er det noget du kan bruge