Avatar billede xneox Nybegynder
20. marts 2006 - 00:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

aendre sprog paa tastatur.

hvordan aendrer jeg sprog paa tastatur.
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 00:46 #1
kontrolpanel -> regionale indstillinger -> avanceret tilføj / vælg dansk
Avatar billede xneox Nybegynder
20. marts 2006 - 00:50 #2
nopoe. det har jeg nemlig proevet. men jeg kan stadig ikke skrive de 3 sidste bogstaver i vores alfabet og @ skal laves med shift osv. det er eng indstillinger
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 00:53 #3
så har du en meget underlig version af windows, for sådan har det været på de mange hundrede install jeg har foretaget.
Avatar billede xneox Nybegynder
20. marts 2006 - 00:57 #4
det er ogsaa derfor jeg spoerger her inde. det kunne vaere der var andre maader og aendre det paa
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
20. marts 2006 - 00:58 #5
er der ikke
Avatar billede xneox Nybegynder
20. marts 2006 - 01:07 #6
er der saa ikke en maade jeg  kan komme til at bestemme hvad hvilke af mine knapper skal skrive. saa kan jeg jo bare side og aendre alt der... puha. der er meget..
Avatar billede xneox Nybegynder
20. marts 2006 - 02:12 #7
proever bare og genindstallere..
Avatar billede mstorgaard Praktikant
20. marts 2006 - 08:11 #8
Tryk på Shift+Alt :)
Avatar billede arne_v Ekspert
20. marts 2006 - 15:34 #9
netop

hvis man har baade engelsk og dansk aktiveret kan man skifte med shift+alt

du aktiverer i:
  control panel
  regional setting
  languages
  text services and input - details