Avatar billede x-pro Nybegynder
19. marts 2006 - 21:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mce problem

Hej

Har mce 2005 med alle opdateringer "lovlig ver". Kan godt få internet forbindelse via mce og underliggende xp home, men af en eller anden grund vil den ikke længere hente programguide opdateringerne ??. Den melder fejl 33. Nogen der har en løsning
Avatar billede rolle1 Nybegynder
21. marts 2006 - 11:19 #1
Du skal genkonfigurere dine kanaler mv. der er et eller andet der ikke spiller i MCE jeg har også nogle småproblemer med at den smider kanalerne, hvorefter jeg er nødt til at søge efter dem igen.
Avatar billede x-pro Nybegynder
22. marts 2006 - 17:51 #2
Hej rolle1
Det var ikke lige det jeg havde problemer med. Men jeg har fundet ud af at microsoft har problemer med deres discovery service, så man ikke kan hente programguide ned for mit område. Så jeg lukker spørgsmålet.