Avatar billede lun Nybegynder
19. marts 2006 - 20:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

fjerne præinstalleret tekst i "egenskaber" i WORD

Når man vælger egenskaber for et dokument i Word, har "nogen" indsat et bestemt navn i "forfatter" og "firma". Det vil vi meget gerne af med. Hvordan gør vi? Er det noget med registrerimgsdatabasen?

vh Hr og Fru Lun
19. marts 2006 - 21:09 #1
Forfatter kan i nemt rette - det kommer fra
Funktioner -> Indstililnger -> fanebladet "Brugerinformation" -> feltet "Navn"

Firma er noget mere besværligt - det ligger i registreringsdatabasen, men det skulle kunne fjernes iflg. Microsoft - her er der et eksempel på hvad de skriver om Office 2000

Held og lykke
19. marts 2006 - 21:13 #2
på office 2003 fandt jeg oplysningerne i registreringsdatabasen her:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Products\9040110900063D11C8EF10054038389C\InstallProperties
Avatar billede lun Nybegynder
19. marts 2006 - 23:03 #3
Hrj Flemmingdahl, der er sket noget skrækkeligt, da jeg genstartede, var skrivebordet tomt, og alle mine dokumenter er væk. Jeg ændrede alle de navne til mit eget navn. Kan du hjælpe mig med at få det tilbage?????
19. marts 2006 - 23:32 #4
Nej, det kan jeg ikke - jeg har blot fundet informationen hos Microsoft http://support.microsoft.com/kb/q233499/
Avatar billede lun Nybegynder
20. marts 2006 - 07:57 #5
Nå, det var godt nok ærgerligt! Men så tak for 'hjælpen'...