Avatar billede upsmann Nybegynder
19. marts 2006 - 20:50 Der er 6 kommentarer

Nyt Design til www.ohb.dk

Jeg søger design til www.ohb.dk

Siden har nu eksisteret siden 1999 og har stort set ikke ændret sig siden, og nu er tiden til nyt design, samt en masse nye funktioner til siden.

Funktionerne m.m. søger vi selv for, men design mangler vi en der har mod lyst og erfaring, samt ideen til det helt rigtige layout.

Layoutet vil blive betalt ifgl. Aftale med ”personen” som skal lave det.

Kort om sitet: ohb.dk er et søge/booking portal til hoteller i danmark. Det er hr. og fru danmark, forretnings kunder m.m. der besøger sitet.

Jeg forestiller mig noget ala: www.sterling.dk / www.hotel.dk / www.visitdenmark.com  / www.feriepartner.dk

Dog er det ingen krav at det skal se ud som nævnte, men stilen og ”relationen” ligger lidt i hus med det vi skal bruge og bruger sitet til.

Siden skal som udgangspunkt indeholde en ”forside” med overblik, søgefaciliteter og ”hot-spot” informationer m.m. – Ligeledes vil der skulle være ”hotel visningssider” ala -> http://www.ohb.dk/site/asp/usearch2.asp - ligeledes en side hvor kun et hotel vises ala: -> http://www.ohb.dk/site/asp/viewhotel.asp?id=13694&area=4&areapost=9382 – dog vil der på den side være mere information der vises.

Men jeg er meget åben for ideer og forslag til design opbygning m.m. – og økonomien ligger der som udgangspunkt heller ikke noget ”låg over” – jeg søger bare at få det rigtige og håber du kan levere det.

Yderligere info kan hentes på salg@ohb.dk

Alternativt er du også velkommen til at smide link, kommentarer m.m. her på exp.dk 

Mvh Henrik
Avatar billede weblex Nybegynder
20. marts 2006 - 20:59 #1
Jeg vil gerne give et bud på opgaven. Kontakt mig på:

godgrafik snabela godgrafik.dk

Hvis du vil eksempler på tidligere arbejde, kan du kaste et blik på:

www.godgrafik.dk
Avatar billede upsmann Nybegynder
21. marts 2006 - 08:55 #2
Hej og tak til dem der har svaret, både her og på mail.

Jeg vil nu sætte mig og lave en mere fuldendt beskrivelse af hvilke ting som siden/designet vil skulle indeholde, således vi ud fra dette har nemmere ved at snakke design/løsninger og økonomi.

Så i vil i løbet af et par dage modtage en e-mail fra mig.

Så hvis det skulle være andre der stadig ønsker at være med i ”opløbet” er i stadig velkommen til at sende en mail eller skrive her på exp.dk
Avatar billede mekawi Nybegynder
21. marts 2006 - 23:22 #3
Hejsa
Jeg er på, du kan fange mig på km@mekavi.com. Da min gamle side www.ipoint.dk ikke er blevet opdateret LÆNGE, så her er et par linkt til nogle af mine produktioner:

www.mekavi.com
www.klarlund.com
www.erhvervsformidling.dk
www.mankov.dk/mankov.html
Avatar billede ruhe Nybegynder
23. marts 2006 - 13:13 #4
Hej Jeg har stor erfaring i at lave netløsninger, så jeg vil være meget interesseret i at give dig et tilbud. Vil rigig gerne se din uddybende projektbeskrivelse.
kan sendes til ruhes(at)hotmail.com
Mvh Ruhe
Avatar billede trofo Nybegynder
27. marts 2006 - 19:15 #5
Hej Henrik,

Du er mere end velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk, for at få et tilbud.

Du kan se hvad jeg laver på www.trofo.dk

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
29. marts 2006 - 14:16 #6
Kontakt mig på:

Rasmusvj@hotmail.com

Jeg har designet i mange år, og har adskillige referencer, opgaven er selvfølgelig først fuldført når vi begge er tilfredse.