Avatar billede aanderskov Nybegynder
19. marts 2006 - 19:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at gøre eksisterende site editerbart

Hej Eksperter

Jeg har lavet et site til min bror, som er musiker. Skelettet består af simpel html-kode fyldt ud med flash-elementer. Er der nogen af jer, der kan gøre sådan, at min bror selv kan editere i det uden at skulle lære html eller flash. Evt. konvertere sitet til html/php/asp. Hvad vil en sådan opgave koste? Al layout er online (for vurdering af layoutet - se: studiestryger.dk)

Mvh
Andreas
Avatar billede no_doubt Nybegynder
19. marts 2006 - 22:50 #1
prøv via www.firmdesign.dk
Avatar billede jck_true Nybegynder
20. marts 2006 - 08:41 #2
Bare en lille kommentar
Idet siden næsten kun er lavet i Flash er det meget svært og gøre den rediger bar. Tror det vilk indbefatte at det meste af siden skal laves om til pp
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. marts 2006 - 09:43 #3
pp ?
Avatar billede jck_true Nybegynder
20. marts 2006 - 10:46 #4
hov mente php
MEn du kan da kigge på dette projekt, klar det letteste system og konvetere
www.exponentcms.org
Avatar billede no_doubt Nybegynder
20. marts 2006 - 16:37 #5
ville nu lave asp
Avatar billede pulento Nybegynder
21. marts 2006 - 09:02 #6
... for meget billige penge kan jeg lave et site sådan at din bror kan modificere i det uden kendskab til flash eller action acript. Der vil være mulighed for at modificere menunavne, skifte billeder ud teks, osv. kontakt mig på 50805017 eller www.flotdesign.dk eller send en mail : flotdesign@flotdesign.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
21. marts 2006 - 09:06 #7
og der er stadig mulighed hos mig
Avatar billede langthjem Nybegynder
04. april 2006 - 15:47 #8
Jeg tager gerne et kig på sitet. Har et egen udviklet CMS som kan lige hvad du kunne tænke dig (undtagen Flash). Se mere på www.cimplesite.dk
Avatar billede aanderskov Nybegynder
04. april 2006 - 20:51 #9
Det er en jungle. Min bror har lært sig selv dreamweaver, så han giver det lige et shot. Ellers har jeg anbefalet ham at prøve cimple. Kan godt lide princippet, at man kun betaler 1 gang.
Avatar billede aanderskov Nybegynder
04. april 2006 - 20:54 #10
Glemte helt at sige, at pulento også kom med et godt forslag. Forslagene er noterede til den dag, han går kold i dreamweaver. Jeg spreder pointene.