Avatar billede kamiga Nybegynder
19. marts 2006 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Editor for begyndere?

Jeg er ved at hjælpe en igang med at lave en lille hjemmeside..
Og leder nu efter et godt freeware program han kan bruge..
Har ledt lidt
Men fandt igen jeg synes var på .. Begynder stadiet..

Kender i et godt freeware program .. Det er nok kun HTML han skal lære i starten..
Jeg ville ha fortalt ham om frontpage.. Men han var ikke villig til at betale i dyre domme for et program..

Men kender i et der er let for begyndere??

Ville være endnu bedre hvis det er dansk..

Kn. Kamiga
Avatar billede jakand Nybegynder
19. marts 2006 - 17:10 #1
Du kan prøve at kigge på Stone's Webwriter:
http://www.webwriter.dk/
Jeg har aldrig selv prøvet det, men kender et par stykker der er glade for det...også er det dansk :)
Avatar billede roenving Novice
20. marts 2006 - 00:30 #2
-- og det bruger jeg selv, men kun fordi jeg håndkoder ...

-- fordi wysiwyg-editoren benytter en windows-plugin, der simpelthen ikke kan sætte tre tegn sammen i html uden at lave graverende fejl ...

På det punkt har jeg hørt bedre om tsw, som jo også er dansk: www.tsw.dk !-)
Avatar billede kamiga Nybegynder
02. april 2006 - 15:34 #3
roenving >Smid svar hvis du stadig er med .
Avatar billede roenving Novice
03. april 2006 - 22:46 #4
Oki '-)
Avatar billede roenving Novice
05. april 2006 - 21:17 #5
-- og tak for point ;~}