Avatar billede furious Nybegynder
19. marts 2006 - 14:14 Der er 3 kommentarer

Individualisering af Windows Media Player og TV2 sputnik

Hej
Når jeg vil se tv2 sputnik og systemet tester min mediaplayer for jeg flg. meddelse: "Du skal individualisere din Windows Media Player for at benytte TV2 Sputnik.
Det er en sikkerhedopgradering som vi benytter til at beskytte vores indhold."
når jeg så prøver at opgradere sker der intet?.

Har også prøvet at opgradere via et link på tv2 support: http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/da/indivit.asp  ,men her er upgrade knappen gråtonet (jeg kan ikke aktivere den).

Har prøvet at reinstallere mediaplayer 10 igen dog, uden held?.

Hvad kan fejlen være?
Avatar billede levithan Nybegynder
19. marts 2006 - 20:53 #1
har du de rette rettigheder

prøv at slette denne mappe og prøv igen

c:\Documents and Settings\All Users\DRM
forudsat at dit operativsystem ligger på C: og du skal KUN slette DRM mappen
Avatar billede furious Nybegynder
20. marts 2006 - 20:10 #2
Super det var jo lige det som skulle til!!, folderen er skjult hvis det kan hjælpe andre.

levithan! du får alle point og tak for hjælpen.

furious
Avatar billede levithan Nybegynder
20. marts 2006 - 20:29 #3
det var da dejligt :-)