Avatar billede c-member Nybegynder
18. marts 2006 - 23:27 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

eksporter database til en selvstændig fil

Hej,

Er ved at ligge sidste hånd på et eksamensprojekt i IT A, og vil høre om det kan lade sig gøre at eksporter en access database til en fil. Så man bare trykker på en knap som eks. ligger på skrivebordet også åbner databasen op i stedet for som nu hvor man først skal åbne access osv.
Avatar billede mugs Novice
18. marts 2006 - 23:54 #1
Ret beset så er det jo blot en genvej du mangler.
Avatar billede jesperfjoelner Nybegynder
19. marts 2006 - 04:23 #2
Det er som mugs siger.
Og du kan ikke lave en Accessdatabase om til en exe-fil, hvis det er sådan noget du tænker på.
Avatar billede c-member Nybegynder
21. marts 2006 - 22:27 #3
hvordan laver man sådan en genvej, har været inde i "funktioner --> start.." men hvordan laver man selve genvejen?
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2006 - 22:47 #4
Højreklik på skrivebord!~)
Avatar billede mugs Novice
22. marts 2006 - 05:30 #5
Find db i stifinderen > Højreklik på den > Opret genvej. Denne genvej kan du så trække ud på skrivebordet.