Avatar billede want2learn Nybegynder
18. marts 2006 - 18:44 Der er 5 kommentarer

load billede

Hvis jeg har en side hvor jeg henter nogle ting ind fra en database..

Hvordan kan jeg vise et load billede (.gif) på mit site som vises til alt er loadet og først derefter fjerner den billedet og viser det loadet !?
Avatar billede mekawi Nybegynder
19. marts 2006 - 09:10 #1
Det kan du kun gøre med Javascript....
Avatar billede want2learn Nybegynder
19. marts 2006 - 17:15 #2
ok hvordan !?
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
19. marts 2006 - 17:23 #3
Prøv at læse lidt her:
http://www.eksperten.dk/spm/153608
Avatar billede mini-me Nybegynder
20. marts 2006 - 16:18 #4
det er ikke helt rigtigt, med et komponent (gratis) fra serverobjects.com kan du også lave noget kode:

"Using this component you can pause your ASP app for a specified time, wait until a file exists or wait until the component can get exclusive read/write permissions to a file"
Avatar billede mini-me Nybegynder
20. marts 2006 - 16:18 #5
Komponenten hedder WaitFor 1.0