Avatar billede rolfo Nybegynder
17. marts 2006 - 21:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger webhotel med mulighed for at køre et eget program

Har brug for et webhotel med PHP.

Det skal enten være win-baseret, med mulighed for at køre en egen .exe fil med et program som beregner resultater til en webside.

Eller et *nix baserert hotel med adgang til sædvanlige c/c++/fortran compilere og adgang til at køre et program som del af en web-side generering.

Nogen fornuftige ideer?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
17. marts 2006 - 21:48 #1
www.jakobjp.com -> virtuel server
Avatar billede rolfo Nybegynder
17. marts 2006 - 22:02 #2
Tænk <$100 / yr (evt/gerne udland)
Avatar billede killermaster Nybegynder
18. marts 2006 - 11:37 #3
Tja

Min udbyder giver mulighed for dette hvis du beder dem sætte et cron job op for dig, det er nok eneste mulighed ellers skriv til dem :

www.easywebhost.org
Avatar billede tech4me Nybegynder
20. marts 2006 - 11:50 #4
Jeg kender ikke nogle men jeg tror ikke du får lov til dette mange steder (exe fil)med mindre man har sin egen server eller virtual server.
Avatar billede rolfo Nybegynder
17. april 2006 - 10:48 #5
Lukker