Avatar billede nockfuck Nybegynder
17. marts 2006 - 21:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

XP Professional Vs. XP Media Center Edition 2005

XP Professional Vs. XP Media Center Edition 2005....
Hvad skal jeg vælge? hvad er forskellen?
Bruger det til både spil, programmer og internet...

Mvh Mads L
Avatar billede strych9 Praktikant
17. marts 2006 - 21:22 #1
Tjah, hvis du kan leve uden det der media center gui, og det gætter jeg på at du kan, så vælg selvfølgelig XP pro, pga dens bedre driversupport.
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 21:27 #2
jeg ved godt det er lidt off topic men http://www.team-mediaportal.com/ har næsten samme funktioner som media center.
Jeg mener at media center versionen er tilsvarende home versionen. Jeg ville også vælge proversionen og bruge mediaportalen (der kommer snart en opdateret version)
Avatar billede nockfuck Nybegynder
17. marts 2006 - 21:27 #3
hvad er er media center gui?
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 21:34 #4
GUI = grapical User Interface  det er den brugerflade man betjener media centeret på
Avatar billede c-holst Novice
17. marts 2006 - 22:01 #5
sorry for spam.

lablo, har du fået det til at virke, og har du evt nogle gode guider/instruktioner til det.

var tidligere på året igang med det sammen med en fyr i en tråd, men ingen af os kome rigtigt igang

----------------------------------------------------------

i principet kan mediacenter edition vel ikke noget du ikke kan klare med alm xp, de rigtige programmer og noget ordenligt opsætningsarbejde, altså lige bortset fra den velpolerede overflade
Avatar billede nockfuck Nybegynder
17. marts 2006 - 22:09 #6
jamen hvad er der specielt ved det der media center gui???
Avatar billede strych9 Praktikant
17. marts 2006 - 22:11 #7
Det ser sådan her ud og styres med en fjernbetjening:
http://www.gamepc.com/images/labs/rev-xpmce2005-mainmenuLG.jpg
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 22:14 #8
media center gui´en er bare en grænseflade der er lidt pænere end almindelig XP

mediaportalen fungere nogenlunde, jeg har dog haft lidt problemer med mit tv kort. Jeg glæder mig dog for de har ifølge hjemmesiden sagt der kommer en opdateret version imorgen 18 marts, så vil jeg håbe der er klaret mange rettelser derinde

der ligger kun lidt manualer deinde, da det stadig er nyt mht til udviklingen :-)
http://www.team-mediaportal.com/mpwiki/

nu er det min tur til spam ;-)