Avatar billede ham__selv Nybegynder
17. marts 2006 - 20:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Pippi - rocksang

Jeg har et par gange på P3 hørt en rockversion af temasangen til Pippi Langstrømpe. Nogen der ved hvem der spiller den?

På forhånd tak.
Avatar billede mortensen Nybegynder
17. marts 2006 - 20:43 #1
Har ikke hørt P3, men jeg har hørt en fed heavyudgave på en opsamlingsplade der blev kaldt "Net HitZ".
Jeg kan huske det var nr 17 (ud af 27), og hed ganske enkelt; "Her kommer Pippi".
På samme CD var der iøvrigt også en parodi på Britney Spears:" Make my Boobies One more size", samt BibiKim (Barbie Girl parodi), ikke at forglemme den famøse "GætteLeg" (om oralsex). Kan ikke finde den længere men kan huske at den får år tilbage var fast inventar til festerne. Den er sikkert druknet i ølsjatterne ;_)
Jeg er dog ikke sikker på det er en officiel udgivet CD, men snarere noget nogle "Amatører" har lavet til et netparty eller lignende. Men sjov det var den.
Men kan du ikke kontakte P3?
Avatar billede ham__selv Nybegynder
17. marts 2006 - 20:53 #2
Google giver ikke så mange brugbare hits på "Net HitZ" :) Så det kan godt være, jeg bliver nødt til at tage kontakt til P3.
Det var også bare fordi jeg lige havde lyst til at høre den :)
Avatar billede mortensen Nybegynder
17. marts 2006 - 20:56 #3
Her kan du skrive til dem: Email: p3@dr.dk

Men ellers kan du
http://www.dr.dk/playlister/playlist.asp?cid=5&oid=&dd=&mm=&yyyy=&cidName=P3
på denne side (se hvilke melodier der er blevet spillet hvornår.)
Husk at udvide de forskellige programmer med + tegnet for at se de enkelte melodier med tidspunkt
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
17. marts 2006 - 21:15 #4
Det kan muligvis være "Black Ingvars".
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
17. marts 2006 - 21:16 #5
Nr. 10 på "Sjung Och Var Glad":
http://www.blackingvars.com/
Avatar billede ham__selv Nybegynder
17. marts 2006 - 21:21 #6
>> thedarkrider

Hvis du kan finde et sted jeg kan høre en bid af sangen for at være sikker, så er pointene dine.

Jeg synes ikke selv jeg kan finde det...

Og hvis "Vaffenteja" virkelig er titlen, er det nok også derfor jeg ikke har kunne finde den :)
Avatar billede ham__selv Nybegynder
17. marts 2006 - 21:22 #7
Det er mig der vrøvler :)
Avatar billede ham__selv Nybegynder
17. marts 2006 - 21:23 #8
Jeg kom til at kigge på 2'eren...
Avatar billede thedarkrider Nybegynder
22. marts 2006 - 12:28 #9
Tak for point :)