Avatar billede avarjo Nybegynder
17. marts 2006 - 14:28 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ang. Salora 14L30

Hej jeg har hittet et brugt TV model: Salora 14L30.
Det jeg søger er en brugervejledning, er der en TV-Video ekspert her , der kan hitte sådan én til mig på nettet?

Om den er original/uoriginal, kopi og er på Dansk, engelsk, tysk, fransk eller spansk er for så vidt ligegyldig, jeg skal bare bruge den hurtigst muligt. på forhånd tak!
Avatar billede lablo Nybegynder
17. marts 2006 - 17:55 #1
jeg ved fra tidligere job at det som regl er noget man skal skaffe fra en levereandør. jeg har ikke oplevet de forefindes i PDF form eller lign. Dem man får fra levereandøren (der som regl koster 250.- ) er bare tarvelige kopier af den originale. Men det er forsøget værd at spørge i den lokale radio i butik, man kan jo være heldig de ligger inde med en gammel brugervejledning
Avatar billede avarjo Nybegynder
18. marts 2006 - 11:55 #2
Utroligt, de ikke er lagt ud på nettet forlængst, det var måske et job for en med et banan-republik-domæne.cuba :-)
Avatar billede avarjo Nybegynder
18. marts 2006 - 11:58 #3
hvis ingen yderligere svar, så lukkes spørgsmålet snart!
Avatar billede avarjo Nybegynder
18. marts 2006 - 16:28 #4
Lukker!