Avatar billede klund99 Nybegynder
17. marts 2006 - 14:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fugleperspektiv af person

Jeg skal bruge et billed af en person set i fugleperspektiv - nøjagtig som det på miss-g's side: http://www.nicolin.dk/multimedia/index.htm
Gerne en bussinesman i jakkesæt. Eller en person der ser troværdig ud. Jeg kender alle de finde billedsider (Sxc.hu - morguefile osv.), og jeg har ikke kunne finde noget :(
Måske een der vil tage et billed af sig selv :)
Avatar billede weblex Nybegynder
17. marts 2006 - 21:18 #1
Avatar billede klund99 Nybegynder
18. marts 2006 - 11:12 #2
Det var ellers et noget nær perfekt billede, men jeg kan og vil ikke betale for det.
Avatar billede michael-k Nybegynder
18. marts 2006 - 11:34 #3
Så det jo låne mormors kamera og ud og tage et billede af dig selv, når det er så svært at få mulvappen op af lommen ;)
Avatar billede klund99 Nybegynder
18. marts 2006 - 14:51 #4
Nej det er ikke svært - jeg er bare 17 år, og har forbud mod at købe på nettet ;)
Avatar billede klund99 Nybegynder
20. marts 2006 - 21:37 #5
.