Avatar billede ciuspan Nybegynder
17. marts 2006 - 12:10 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gemme data i en tabel

Hvis man har oprettet en tabel i en database, hvordan gemmer man så indtastet data fra ned i tabellen?

Jeg har lavet 5 textboxe og ved tryk på en knap skal den gemme data ned i tabellen.

De 5 textboxe har hver en kolonne i tabellen.
Der skal kunne overskrives, hvis linie findes i forvejen i tabellen.

Textbox1 - BrugerID
Textbox2 - Uge
Textbox3 - Temp
Textbox4 - Sol
Textbox5 - Ned
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
17. marts 2006 - 12:36 #1
Her skal du bruge noget en forbindelse til databasen, og noget SQL ..
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
17. marts 2006 - 12:37 #2
Hvad type database er det?
Avatar billede ciuspan Nybegynder
17. marts 2006 - 12:47 #3
Det er en sql database
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
17. marts 2006 - 13:04 #4
Ok. Jeg har et eksempel til dig, men det er nok for langt til at stå her, så jeg ligger det lige et eller andet sted..
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
17. marts 2006 - 13:19 #5
Ok, prøv at se her:
http://aoa.dk/demo/DotNetDatabase.html

Jeg har skrevet lidt kommentarer til dig i bunden..
Avatar billede ciuspan Nybegynder
17. marts 2006 - 13:28 #6
Det er noget af en mundfuld, jeg prøver om jeg kan få det til at virke, tak for det.
Sender du et svar til point.
Avatar billede dj_uncas Nybegynder
17. marts 2006 - 13:44 #7
Jeps ;-)

Du skal endelig spørge hvis der er noget! Jeg havde ret svært ved at forstå alt det her selv, til at starte med..