Avatar billede liebing Nybegynder
17. marts 2006 - 00:29 Der er 1 løsning

PPC vil ikke starte op

Jeg har netop købt en Asus MyPal A636. Det var en fin maskine de første 24 timer, men nu er den død.

Efter at have pillet lidt for meget, ville jeg lave en hard reset, for at få den lavet om, så den var som ny igen.

Nu sker der kun det, at den vises et Asus logo når den starter op. Derefter går den over til en helt hvid skærm, og så sker der ikke mere.

Jeg har prøvet:
- At lave en hard reset igen
- Tage batteriet ud og vente 7 timer
- Soft reset
- Starte den op med og uden lader
- alt muligt.

Nogen der har en ide om hvad der kan være galt? Og ikke mindst hvordan jeg får liv i den igen?

Jeg frygter at jeg har slettet softwaren i den, hvis man kan det?
Avatar billede liebing Nybegynder
17. marts 2006 - 00:39 #1
Problemet er løst :)

Ved at tryk på "Skrue ned for lyden knappen" og den til at skifte skærmbillede og reset knappen på en gang, får jeg adgang til at starte pdaen op med fabriksindstillingerne.

Nu er jeg lettet og glad :D