Avatar billede griner91 Nybegynder
16. marts 2006 - 22:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kom til at skjule et billede

jeg sad og "legede" min computer, så trykede jeg skjul på et billede bare for at se hvad der skete. ja nu er det jo væk eller hva?? har prøvet at lægge et andet billede ind med det samme navn ind men så er den der. hva gør jeg for at få den synlig igen.

er ikke helt sikker på hvor dette spg. skulle ligge.

mvh.
griner :-D
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2006 - 04:12 #1
Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Prik i "Vis skjulte filer og mapper"

Nu bliver den synlig, så du kan vælge egenskaber og fjerne flueben i "Skjult"
Avatar billede griner91 Nybegynder
17. marts 2006 - 14:08 #2
tusin tak for det. nu holder jeg mig fra den "dumme" ting hehe

mvh.
griner
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2006 - 23:33 #3
Velbekomme, og tak for point.  c",)