Avatar billede bkhansen Novice
16. marts 2006 - 21:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VHS til DVD

Hejsa.

Jeg søger et firma / prof. personer der kan få gamle VHS bånd over på en harddisk eller dvd.

Jeg har selv prøvet med en analog til digital konverter, men nogle gange forskubber den lyden :(

Nogle af båndende er ikke særlig gode mere da de er over 20 år gamle.

Men er der nogle der kender nogle eller som kan klare opgaven?
Og hvad koster sådan noget?
Det drejer sig måske om 50 VHS bånd.

mvh
bkhansen
Avatar billede mnt Nybegynder
16. marts 2006 - 21:35 #1
Hej,
Det kan vi klare på Mit Bureau.

Kontakt mig på:
mads@mit-bureau.dk
Telefon: 96 57 14 00

Mads Timmermann
Avatar billede killermaster Nybegynder
17. marts 2006 - 20:22 #2
Hej Hansen

Jeg har selkv benyttet et firma til det :

http://www.easywebhost.org/

De er rimelige i pris og kan klare det indenfor en overkommelig tidsramme.
Dem som står bag firmaet, har ikke dette som deres hovedområde, men har prof. ekspertise indenfor området, med flere års erfaring.
Vigtigst af alt, de leverer en kanon service.
PS : en bekendt af mig som driver firmaet.
Kontakt dem via deres hjemmeside og du vil få en fornuftig pris og forklaring på deres priser, hvor de absolut ikke er urimelige.