Avatar billede partymann Nybegynder
16. marts 2006 - 14:24 Der er 5 kommentarer

Lukning af modtagelse af filer.

Hej
Er det muligt at lukke/ slå fra så man ikke kan modtage filer.
speciel port man kan lukke eller?

Mvh
  Kent
Avatar billede oddj0b Nybegynder
16. marts 2006 - 14:32 #1
Har du prøvet med Windows Firewall. Har aldrig selv brugt den, men det burda da virke.
Avatar billede partymann Nybegynder
16. marts 2006 - 14:38 #2
Jeg har hørt noget om at den filoverførelsen bruger samme port som selve MSN    port 1863.

men om det er sant ved jeg ikke. derfor jeg søger nogle tips.& triks
Avatar billede styler.dk Nybegynder
29. marts 2006 - 09:38 #3
Du kan installere MSN PLUS på www.msgplus.net og sæt hak i: "afvis alle modtagne filer automatisk" . ved ikke om det virker.
Avatar billede oddj0b Nybegynder
29. marts 2006 - 14:54 #4
Jeg har hørt, man skal passe på med at bruge messenger plus, da det kan være en ren spam fælde.
Avatar billede styler.dk Nybegynder
31. marts 2006 - 16:56 #5
oddj0b --> hvis du sækker hak i: "Jeg nægter at installere sponsorprogrammet" så sker der ikke noget.
Her er en rapport over Microsoft AntiSpyware for MSN PLUS

Messenger Plus!

Type: Software Bundler
A program that installs other potentially unwanted software, such as adware or spyware. The license agreement of the bundling program may require these other components in order to function.

Threat level: Moderate
Programs that might affect your privacy or make changes to your computer that could negatively impact your computing experience, for example, by collecting personal information or changing settings.

Author: Patchou

Description: Messenger Plus! is an add-on for MSN Messenger that is bundled with third-party adware programs.
Messenger Plus! is an add-on for MSN Messenger that also installs third-party adware. The third-party program can disply advertisements, install a search bar in Internet Explorer, or change the Internet Explorer home page. According to the Messenger Plus Web site you can install Messenger Plus! without the adware, or you can remove the adware while retaining Messenger Plus!

To get rid of the third-party program, you must uninstall Messenger Plus! using Add/Remove Programs in Control Panel and then reinstall Messenger Plus! without the third-party program. If you do not use Add/Remove Programs in Control Panel to remove Messenger Plus!, your computer configuration will be damaged.

© 2005 Microsoft Corporation. All rights reserved.

Programmet det vælger automatisk og ignorer den på computeren... sååå