Avatar billede donnydipp Nybegynder
16. marts 2006 - 11:54 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

alternativ til eksperten.dk ?

eksperten.dk er et ok multiforum indenfor itområdet, men findes der andre sites, danske eller udenlandske a la eksperten? (der er gode)

hvis ja ... links tak ...
Avatar billede -mundi- Nybegynder
16. marts 2006 - 11:56 #1
Avatar billede plazm Nybegynder
16. marts 2006 - 12:05 #2
Avatar billede donnydipp Nybegynder
16. marts 2006 - 12:13 #3
interessant ... keep 'em coming .... tak ... vil gerne have flere at vælge imellem ...
Avatar billede udvikler Nybegynder
16. marts 2006 - 12:15 #4
Avatar billede plazm Nybegynder
16. marts 2006 - 12:15 #5
Avatar billede ladyhawke Novice
16. marts 2006 - 12:16 #6
eksperten er ok? Det lød det nu ellers ikke til i dit "bryg-en-hjemmeside" spørgsmål... Jeg kunne måske nok have hjulpet, men du virkede ikke særligt fleksibel så det må du undvære
Avatar billede morten_leth Nybegynder
16. marts 2006 - 12:24 #7
jamen det kommer jo lidt an på hvad du ønsker at få hjælp til.... eks. hvis det er citrix/terminal services eller sådan noget så er www.brianmadden.com et framragende sted at kigge... hvis det er windows 2003 server eller sådan noget så er www.it-experts.dk ganske udemærket.. hvis det fx. er MOM jamen så er www.momcommunity.com et godt sted at kigge... så har du også www.myitforum.com/forums det er også et ganske udemærket site.. men igen.. det kommer an på hvad du søger af viden på IT området.. (det er jo ikke ligefrem lidt der er at vælge imellem når man snakker IT, dem jeg nævnte er mest på serversiden...)
Avatar billede udvikler Nybegynder
16. marts 2006 - 12:28 #8
Det vil jeg give morten_leth ret i.
Hvis du søger hardware er der fx også denne: http://www.hardwareonline.dk/forside.asp
Avatar billede c-holst Novice
16. marts 2006 - 12:51 #9
kamera
http://www.dpreview.com/
http://www.digitalmagasinet.dk/index.asp

tests af harware med mere
www.tomshardware.com

er det er mere konkret forum du søger, må du sige til
http://www.digit-life.com/
www.edbtidende.dk
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
21. marts 2006 - 09:37 #10
Avatar billede c-holst Novice
22. marts 2006 - 09:25 #11
må vi høre lidt til dine overvejelser, og til om du kunne bruge de links der er kommet