Avatar billede kurtthomsen Nybegynder
16. marts 2006 - 10:54 Der er 9 kommentarer

Hvad gør jeg galt

jeg har oprettet en bruger profil på min winxp home, men det er lige som om windows og mit ez antivirus ikke vil opdatere under brugerprofilen, det skal dog siges at den kun skal kunne køre under brugerprofil.
Avatar billede robotten Praktikant
16. marts 2006 - 11:25 #1
Manglende brugerrettigheder?
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
16. marts 2006 - 12:15 #2
Sæt den bruger ind i administrator gruppen og dit problem er løst.
Avatar billede kurtthomsen Nybegynder
16. marts 2006 - 12:56 #3
brugeren må ikke have administrator rettigheder
Avatar billede robotten Praktikant
16. marts 2006 - 13:00 #4
Hvad med superbruger, kan det gøre det?
Avatar billede kurtthomsen Nybegynder
16. marts 2006 - 13:13 #5
ja men problemet er at der kun må være begrænset rettigheder, brugeren må ikke kunne installere noget som helst
Avatar billede robotten Praktikant
16. marts 2006 - 13:24 #6
Tillid er godt, men kontrol er bedre :)
Har du forsøgsvis prøvet med admin/superbruger rettigheder, for at se om det så kunne køre?
Avatar billede kurtthomsen Nybegynder
24. marts 2006 - 08:24 #7
Problemet er at det er ikke så nemt at lave ret meget i windows xp home, jeg bruger eller rettere sagt prøver at bruge Shared_Computer_Toolkit_ENU. det er faktisk ret fedt, men jeg kan ikke få det til at køre 100% ..... håber der er andre der har prøvet det.
Avatar billede robotten Praktikant
04. april 2006 - 14:06 #8
Kender ikke til dette toolkit.
Avatar billede robotten Praktikant
18. maj 2006 - 14:37 #9
Status?