Avatar billede donnydipp Nybegynder
15. marts 2006 - 21:16 Der er 20 kommentarer

person(er) søges til kreation af en hjemmeside

Jeg søger en eller flere personer der kan kreere en hjemmeside a la denne her : http://www.milliondollarhomepage.com

jeg kan intet lave selv, så du/i skal kunne lave det hele, og være relativt kompetente.

selve indholdet på siden; tekst, undersider, ide om hvordan sitet skal se ud osv. er dog allerede færdigt.

Efter min mening er der gode penge at tjene for dem der påtager sig dette job.
Avatar billede Slater Ekspert
15. marts 2006 - 21:19 #1
Jeg tvivler. Der findes allerede et utal af danske kopier af den side, og ingen af dem har mere end et par pixels solgt.

Det er en af dem man skal finde på som den første. Efteraberne får ikke noget af kagen.
Avatar billede donnydipp Nybegynder
15. marts 2006 - 21:23 #2
jeg spurgte ikke om folks mening ...!!!!
Avatar billede donnydipp Nybegynder
15. marts 2006 - 21:25 #3
så længe programmørerne får deres penge, kan de vel være ret ligeglade om sitet får økonomisk succes eller ej ....
Avatar billede Slater Ekspert
15. marts 2006 - 21:28 #4
Vil du da tage det roligt? Jeg giver dig bare et råd, for at du ikke skal miste penge unødigt.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
15. marts 2006 - 21:28 #5
Tror du ikke lige du skal lukke de 2 andre ned, du har kørende samtidig med denne her tråd.
Avatar billede donnydipp Nybegynder
15. marts 2006 - 21:33 #6
jeg bad ikke om nogle råd!

det er typisk at folk som dig ikke fatter hvad man spørger om ..!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
15. marts 2006 - 22:22 #7
Uddrag fra Ekspertens regler.
# oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.

  1. oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
15. marts 2006 - 22:29 #8
Efter Ekspertens regler>det er ikke tilladt<
Avatar billede Slater Ekspert
15. marts 2006 - 22:32 #9
"typisk folk som mig" ?
Og du bedømmer simpelthen min personlighedstype ud fra 2 sætninger?
Jeg er imponeret.

Du siger "efter min mening er der gode penge at tjene" - det lyder som om du regner med at give procenter af indtjeningen til hvem du nu finder. Derfor var det lige så meget et råd/advarsel til eventuelle der kunne finde på at sige ja til jobbet.

For min skyld må du meget gerne smide dine penge ud af vinduet :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
15. marts 2006 - 22:37 #10
Problemet er at han har ingen penge siden han skal spilde Ekspertens tid med op til 3 gratis annoncer om samme emne.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2006 - 22:45 #11
[quote]
jeg kan intet lave selv, så du/i skal kunne lave det hele, og være relativt kompetente.

- 28. oktober 2004 = 504 dage.

300 + (504 * 5)

.................................

Jeg tror du har misforstået noget formålet med eksperten.dk
Avatar billede fxj Juniormester
16. marts 2006 - 00:58 #12
Avatar billede donnydipp Nybegynder
16. marts 2006 - 07:56 #14
og jeg tror at i har misforstået hvad et ganske almindeligt spørgsmål går ud på. Det er ufatteligt hvor mange lamme meninger man skal høre på, bare fordi man efterlyser folk der kan lave en hjemmeside. Jeg er pisseligeglad med jeres intetsigende bud på om det vil være rentabelt eller ej. Hvis jeg efterlyste folk med meninger om det, havde jeg jo nok skrevet det, ikke? Fjolser ...

Det burde være forbudt her på E., at give lamme kommentarer til et seriøst spørgsmål, når der efterlyses et simpelt og klart svar...

det vidner bare om at i er en flok inkompetente tabere, der ikke har andet at lave end at lukke lort ud på dette forum.

Jeg efterlyser folk der kan lave en hjemmeside for mig.

kommentarer og meninger frabedes!
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
16. marts 2006 - 08:50 #15
Jeg kan sagtens lave den hjemmeside. Hvor meget har du tænkt dig at betale for det?
Avatar billede donnydipp Nybegynder
16. marts 2006 - 10:15 #16
giv mig din email eller tlf. nr, eller kontakt mig på he-man@chicks.dk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. marts 2006 - 11:22 #17
molvins>> Vil gerne høre om hvor meget du score. Hvis du bliver tilbudt en %-sats, så syntes jeg du skal passe på!
Avatar billede exp Juniormester
16. marts 2006 - 12:29 #18
Hvis opgaveløsningen holdes uden om eksperten.dk, så må der ikke uddeles point.

exp/coadmin
Avatar billede Slater Ekspert
16. marts 2006 - 14:43 #19
donnydipp -> Hvad der burde være forbudt, er at være så barnligt svinende overfor folk, som egentlig kun prøver at hjælpe dig.

Men eftersom jeg ikke har tænkt mig at synke ned til dit ufatteligt lave niveau, må du gætte dig til hvad jeg mener om dig :)
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
17. marts 2006 - 09:08 #20
James_t_dk >> jeg kunne ikke drømme om at arbejde ud fra en %-sats. Der skal cool cash på kontoen før der kommer kode ud af mig ;o)