Avatar billede popit Nybegynder
02. maj 2001 - 19:30 Der er 2 kommentarer

Mp3pro

Hej jeg har lige et par spørgsmål til jer kloge it folk! Kan man downloade et program så man kan lave mp3pro musikfiler? Hvis jeg køber en almindelig mp3 afspiller, vil den så også kunne køre mp3pro filerne?
Avatar billede htmlaga Nybegynder
02. maj 2001 - 19:33 #1
Det afhænger af hvilken Mp3-afspiller du køber
Avatar billede holger88 Nybegynder
03. maj 2001 - 14:55 #2
der er feks den sidste nye af ejay den skulle gerne kunne tage mp3pro mener jeg du kan jo prøve at gå ind og se hvad den kan http://www.ejay.com