Avatar billede pcreben Nybegynder
15. marts 2006 - 17:48 Der er 1 kommentar

kopiering af optagelse

jeg har optaget en tv udsendelse i USA på en kodefri dvd optager og vil nu gerne kopier den. problemet opstår ved at den er optaget på dvd- og jeg vil gerne have den over på dvd+ men nero vil ikke, siger den er af forkert type og dvd shrink kan ikke læse den men jeg kan godt afspille den på Pcèn
Avatar billede pcreben Nybegynder
15. marts 2006 - 22:51 #1
det fandt jeg selv ud af....blot kopier video_TS filer til et bibliotek på harddisk og så brænd  det med neero express