Avatar billede madeindk Nybegynder
15. marts 2006 - 16:35 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

IIS - filen eksisterer men alligevel 404

Hej eksperter!
Prøv at klik her: http://80.161.19.4:82/Upload/UserPicture/ - der ligger en fil der hedder "Upload.asp" - hvordan kan det så være at den ikke virker når man klikker på den? Filen eksisterer jo.
Avatar billede lemling Nybegynder
15. marts 2006 - 17:21 #1
efter at have luret i din upload.asp, så ser det ud til at det er en standart template du har fået lagt derind, med mindre at du har "fucket" et eller andet op :D

Hvad skulle upload.asp indeholde??
Avatar billede madeindk Nybegynder
15. marts 2006 - 17:25 #2
Filen "Upload.asp" indeholder noget ASP kode som virker på den anden server.
Avatar billede madeindk Nybegynder
15. marts 2006 - 17:27 #3
Nu har jeg prøvet at ligge en anden fil i mappen og den kan den sagtens gå ind på?
Avatar billede madeindk Nybegynder
15. marts 2006 - 17:41 #4
Der er noget der tyder på jeg ikke har installeret min IIS ordentligt - den understøttet i hvert fald ikke ASP - det gør den nu.

Skal vi deles om point?
Avatar billede lemling Nybegynder
15. marts 2006 - 17:42 #5
Det er lige meget :) du fixede det jo selv ;)
Avatar billede madeindk Nybegynder
15. marts 2006 - 17:45 #6
Hehe - du kom stadig med et lille svar...

Vi deler
Avatar billede lemling Nybegynder
15. marts 2006 - 17:46 #7
det gik lidt stærkt :D

men takker da :)