Avatar billede xhinde Nybegynder
15. marts 2006 - 14:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PC med mest mulige rags

Jeg ved ikke helt om dette skal stilles her... Men jeg leder efter et kabinet som har mange HDD rags. Jeg er igang med at bygge en filserver og er efter HDD nr 6 løbet tør for rags. Er der nogle der har forslag til hvilket kabinet eller løsning der er en god idé?
Avatar billede xhinde Nybegynder
15. marts 2006 - 15:01 #2
ja, men nu har jeg en del 6 250 GB og at skifte alle dem ud og overføre data tager en del tid og penge. SÅ jeg tror også at det ville være en fordel med 2 strømforyningen, lige nu er det også sådan jeg er for bange for at de sidder for tætte på hinanden og bliver for varme
Avatar billede xhinde Nybegynder
15. marts 2006 - 15:02 #3
Alternativet ville være nogle SATA controllere og bruge en anden PC som filserver og lade det køre over netverket
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. marts 2006 - 15:02 #4
ja det er jo forståeligt nok.. Hjalp mit link eller skal det være mere specifikt?
Avatar billede xhinde Nybegynder
15. marts 2006 - 15:09 #6
Lækkert, jeg tror jeg har fundet hvad jeg har brug for. Hvis du svarer gir jeg points, jeg siger mange tak
Avatar billede drgonzo Praktikant
15. marts 2006 - 15:19 #7
ingen problem :)