Avatar billede sakata Nybegynder
15. marts 2006 - 13:42 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Backup Exec "Not in time window"

Jeg har fået problem med min Veritas backup exec 9.1.
Uvist af hvilken grund nægter den at lade mig "schedulere" en backup.
Hver gang jeg forsøger at lave et job, får jeg følgende i min job monitor, under Job Status: Not in Time Window og ved Start Time: Invalid
Jeg har forsøgt Veritas' hjemmeside men der var ikke meget at hente! Jeg har også geninstalleret men uden held.
Avatar billede robotten Praktikant
15. marts 2006 - 14:01 #1
Bare et gæt: passer uret på den maskine, du tager backup på?
Avatar billede sakata Nybegynder
15. marts 2006 - 14:32 #2
Ja det passer (Desværre..!) Jeg har også prøvet at skifte mellem 12 og 24 timers ur..
Avatar billede robotten Praktikant
15. marts 2006 - 14:40 #3
Kører selv med denne backup, og kan ikke gnekende dit problem. Er dit program fuldt opdateret med nyeste servicepack 4a?
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
15. marts 2006 - 14:56 #4
SP4 på en 2003 ?

Du har ikke lavet en begrænsning om hvornår der må udføres backup ?
Avatar billede robotten Praktikant
15. marts 2006 - 14:58 #5
2003-fyreen>> Jeg snakker om sp4 til Veritas programmet her ;)
Avatar billede 2003-fyren Nybegynder
15. marts 2006 - 15:01 #6
arhh undrede mig også lige ;)
Avatar billede sakata Nybegynder
15. marts 2006 - 15:04 #7
Jeg har lid problemer med at få den til at modtage service pack'en - har netop downloaded en ny version fra Veritas og vil forsøge igen.

Jeg har ingen begrænsninger i Backup vinduet. Men det eneste der virker er Run Now.
Hvis jeg bruger according to schedule og laver  - selv et lille bitte job til om f.eks. 15 min får jeg fejlen og jeg har taget højde for start no earlier than og not later than...
Avatar billede robotten Praktikant
15. marts 2006 - 15:07 #8
Ja, det er knas med sp'en.
Defor, at der erkommet en 4a, det er vigtigt, at det er den du bruger.
Ellersnoter den fejl den kommer med, og søg på den. Så kommer der en løsning, ved jeg.
Avatar billede robotten Praktikant
15. marts 2006 - 15:13 #9
Avatar billede sakata Nybegynder
15. marts 2006 - 15:24 #10
Ja det er rigtigt, den har jeg været inde at se.

Jeg har downloaded en ny version af Backup Exec 9.1 og jeg har service pack 4a så jeg tager lige en omgang mere.

De anbefaler at man downloder en ny version, der skulle være to forskellige versionen af 9.1
Avatar billede robotten Praktikant
21. marts 2006 - 11:39 #11
Har du fået det til at virke?
Avatar billede sakata Nybegynder
21. marts 2006 - 12:40 #12
Mjaeee Måske næsten....
Jeg vil lige vente lidt inden jeg fjerer noget...
Jeg har foreløbigt installeret Windows Server Service pack 1 igen
og så har jeg downloaded og installeret en ny version af backup exec fra Veritas hjemmeside og efterfølgende Service pack 4 til denne....

Indtil nu kører det, men jeg vil lige gi det nogle flere dagen inden jeg tror helt på det...
Avatar billede robotten Praktikant
20. april 2006 - 09:30 #13
Status?
Avatar billede sakata Nybegynder
20. april 2006 - 09:40 #14
Jeg kører i øjeblikket på "kunstig åndedræt" = Har oprettet et back up job til alle ugens 5 dage, hvilket jeg godt kan schedulere, altså jeg kan lave et job der kører f.eks. i morgen eller på mandag uden problemer, men schedulerer det samme job til at kører man, tirs, ons og torsdag, det vil den stadig ikke.
For mig ligner det en gen installation af serveren...
Avatar billede robotten Praktikant
22. maj 2006 - 15:07 #15
Fået gjort noget videre?
Avatar billede sakata Nybegynder
11. august 2006 - 14:37 #16
øv