Avatar billede maria.cand Nybegynder
15. marts 2006 - 09:24 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Godt og billig CMS med hosting

Jeg har brug for et bllig og brugervenlig CMS som blandt andet skal have følgende:

Nem og opsætte design
Banner og link admin - Skal kunne indeholde mange reklame
Forum
Over menu og side menu
Brevkasse
Webshop
Massemails udsendelse
Medlems administation
Chat
Profiler for medlemmer
Nyheder

Håber der er nogle som ved hvor man evt. kan finde sådan et system

Maria
Avatar billede anderseiler Nybegynder
15. marts 2006 - 10:34 #1
Hvad er billigt? :)
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. marts 2006 - 10:42 #2
Et CMS system med de features vil selv i "billig" udgaven ramme op omkring de 20.000 , det er jo stort set et helt community system.

mc@mobilemarketing.dk
Avatar billede keysersoze Guru
15. marts 2006 - 10:50 #3
stort set et helt community? det _er_ da vist et helt community og endda lidt mere... og så når man ikke langt for 20k

Jeg er rimelig overbevist om at det er umuligt at finde et sted hvor du uden videre kan komme i gang med sådan et system - du kan forholdsvis billigt leje dig til en webshop, få sat et forum op eller køre noget nyhedshalløj, men det hele på én gang kræver nok en større investering i et specielt udviklet system.
Avatar billede maria.cand Nybegynder
15. marts 2006 - 10:57 #4
Jeg har fundet en del ameriaksnke værktøjer som kan anvendes - som ligger omkring 19 dollars i måneden med hosting. Jeg vil godt betale mere i måneden for sådan en løsning og hvor den bliver hostet. - JA det er faktisk et community system. - Skal anvdes til en portal for kvinder..

Nogle gode forslag??
Avatar billede maria.cand Nybegynder
15. marts 2006 - 12:15 #5
Håber i forstår trods mine stavefejl:-)
Avatar billede danic Nybegynder
15. marts 2006 - 15:21 #6
Hvad med at starte med et mindre community, og hvis det bliver en success så udbygge det med Webshop og Chat.

Dan Larsen
www.projectworld.dk
Avatar billede maria.cand Nybegynder
15. marts 2006 - 15:23 #7
Desværre - det skal helst være helt rigtig fra start. Det er betalende medlemmer i systemet. så... Måske et dating værktøj kan gøre det men det er også lidt vanskelig og finde.

:-)
Avatar billede keysersoze Guru
15. marts 2006 - 15:39 #8
hvor meget økonomi ville der kunne lægges i det?
Avatar billede keysersoze Guru
15. marts 2006 - 15:40 #9
hov - fik trykket for hurtigt på send...

Og hvis du har fundet færdige amerikanske værktøjer hvorfor så ikke bare benytte dem? der er ingen så store danske færdige løsninger medmindre du skal ud og opkøbe et allerede eksisterende site.
Avatar billede anderseiler Nybegynder
15. marts 2006 - 15:52 #10
Profiler for medlemmer: Med personlig gæstebog, galleri osv? Lidt arto/nationX agtigt?

Det lyder som om du er ude hvor det bliver dyrt at lege med :) Med webshop, dateing agtige profilsider, chat osv.. Så hvis økonomien presser, så ville jeg nok vælge det amerikanske system :) For hvis du skal have lavet noget specielt til dig, så er du nok på den onde side af 25k vil jeg skyde på.... (:
Avatar billede maria.cand Nybegynder
15. marts 2006 - 17:23 #11
Er der nogle af jer der vil tage et kig på http://www.datingsitebuilder.com/

Og fortælle mig om det er helt dumt;-)
Avatar billede keysersoze Guru
15. marts 2006 - 18:08 #12
umiddelbart ser det da ret godt ud til den pris det må man sige - men der er så vidt jeg kan se bla ingen shop med i pakken og du kan næppe tilføje ekstra features til selv.
Avatar billede maria.cand Nybegynder
15. marts 2006 - 19:04 #13
Jo det er noget med at de også tilbyder webshop via shopcart.com / der har de også livesupport som kan kobles til..
Avatar billede keysersoze Guru
15. marts 2006 - 20:04 #14
i så fald er der vel ikke så meget at tænke over længere - kan du leve med et låst system tvivler jeg meget på at du kan få det billigere andre steder i dk.
Avatar billede maria.cand Nybegynder
16. marts 2006 - 22:30 #15
ok lukkertak for hjælpen
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2006 - 12:53 #16
lukketid?
Avatar billede maria.cand Nybegynder
06. oktober 2006 - 12:27 #17
lukker og slukker men fandt ingen løsning
Avatar billede CMS-Elsperten Nybegynder
14. maj 2011 - 13:15 #18
Hvis du selv vil lave en er det bedst med TDC´s eller Bricksite´s! De er bruger venlige :I... Men hvis du er prof., så er det svære at finde! Nårh du er prof er du self. helt inde i HTML, XHTML, HTML2-5...! Så er du pro :P... Men rigtigt chat osv. vil jeg anbefale: Retro-CMS! Dette findes på: www.Sebastian.mrwebber.dk/RETRO-CMS ...!
Avatar billede keysersoze Guru
14. maj 2011 - 13:29 #19
Der er måske lige en der mangler lidt reklame siden man kommenterer en næsten 5 år gammel tråd?