Avatar billede rasbro Nybegynder
02. maj 2001 - 17:36 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Låst mobiltelefon

Det drejer sig om en nokia 3210... den er låst på lås nummer 4 (?MSIN?). Og ja, jeg er da godt klar over at jeg kan gå ind til en forhandler og få det lavet... men jeg er IKKE interesseret i at smide en formue i hovedet af de typer!
Jeg leder efter en måde at åbne den med min computer og mit datakabel.
Jeg har prøvet med det program den blev låst med, men det virker ikke. Programmet hedder Nokia tools og det er IKKE lavet af Nokia!
Problemet er, at jeg har låst telefonen (det er ikke sim-kortet), til serienummere 00000000001. og derfor vil den ikke åbnes. Den siger bare: Simkort ikke accepteret.
Avatar billede taamas Nybegynder
02. maj 2001 - 20:44 #1
Jeg har haft det samme problem med min. Jeg gjorde sådan. Jeg lånte et andet sim kort af en af mine venner og så byttede jeg dem og jo min ven sidde i min i 5 min ca. Derefter bytter du om igen og så skulle det være væk. Det fungerede ved min. Men prøv det nu bare.
Avatar billede laxxe Nybegynder
22. maj 2001 - 19:36 #2
Hvis ikke det virker, så kan jeg evt. åbne telefonen for dig for 200,- inkl. porto retur.

Se på http://fergusons.dk/simlock/ - hvor andre har skrevet om deres erfaringer med at handle med mig.

Jeg kan også installere vibrator og ekstra spil i din telefon. (Spil kun hvis den har version 5.31 eller nyere - tjek ved at taste *#0000#)
Avatar billede gsmunlockdk Nybegynder
22. august 2001 - 19:24 #3
Hvad er det for en Software version? Tast: *#0000# på telefonen... men jeg kan også unlocke den det koster 100 kr. og det er incl. porto retur til dig... ellers kig på www.gsmunlock.dk
Avatar billede laxxe Nybegynder
22. august 2001 - 19:28 #4
Hej Boris!

Nu er spørgsmålet ved at være nogle måneder gammelt :)

Til Rasbro - burde du ikke lukke spørgsmålet?
Avatar billede gsmunlockdk Nybegynder
22. august 2001 - 19:30 #5
Sådan er det når lortet ikke bliver lukket... Jeg havde ikke set det sorry....