Avatar billede morten_katow26 Nybegynder
14. marts 2006 - 16:57 Der er 7 kommentarer

Hjælp til komplet hjemmeside

Hejsa allesammen.....

Nu forholder det sådan, at vi er 3 gutter der har startet en oddsklub, og vi skal nu have hjælp til at lave en hjemmeside til

den klub.

Ingen af os har forstand på at lave hjemmesider, så det vi søger er faktisk én, der kan lave en komplet side til os, både

med programmering og design. Det vi skal have lavet er en side til vores medlemmer (30-40 stykker), hvor hver mand får

sit eget brugernavn + password (der skal selvfølgelig kunne tilføjes flere med tiden).

Når man så er logget ind, skal nogle af medlemmerne (dem der er eksperterne) kunne skrive en analyse i et forum, som

de andre (de alm. brugere) skal kunne læse og kommentere på. Som inspiration kan man evt. kigge på betxpert.com,

som har nogenlunde det samme system.

Farverne på siden skal følge farverne på vores logo: http://www.as-nielsen.dk/temp/20kk_final2.jpg

Er der nogen der er friske på denne opgave?? Og hvor meget kommer sådan noget til at koste??

Evt. spm. skal vi nok besvare!!!

MVH,
20K
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
14. marts 2006 - 17:18 #1
Hvad med et phpBB-forum? (http://www.phpbb.com) det er gratis, og så vist jeg kan læse kan det de ting du efterspørger (du får selvfølgelig ikke et specifikt design, men mener man kan finde mange templates og installere dem i systemet)
Avatar billede morten_katow26 Nybegynder
14. marts 2006 - 17:22 #2
yes det ser fint ud, men vi skal stadig have nogen til at lave selve siden og nok også en til at sætte forummet ordentligt ind på siden....
Avatar billede jazzperson Nybegynder
14. marts 2006 - 17:37 #3
Hej! Er det noget der er penge i, eller? :)
Avatar billede morten_katow26 Nybegynder
14. marts 2006 - 17:42 #4
yep det er der. Vi ved bare ikke helt hvad sådan noget plejer at koste, så derfor spørger, hvis der er nogen der kan give et ca. tal??
Avatar billede jazzperson Nybegynder
14. marts 2006 - 17:44 #5
Jeg kan i hvert fald kontaktes på molntuss@gmail.com for referencer, flere oplysninger og måske ét tilbud..:)
Avatar billede webstuff Nybegynder
14. marts 2006 - 18:22 #6
kontakt mig på anddresser(snabela).com
Avatar billede trofo Nybegynder
15. marts 2006 - 12:33 #7
Hejsa,

Du er velkommen til at skrive til mig på trofo@trofo.dk, så kan jeg give dig et godt tilbud.

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk