Avatar billede sonjor Nybegynder
14. marts 2006 - 16:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Intet billede, kun lyd

Jeg har kopieret nogle filer(*.avi) fra DVD fra bladet "DIGITAL FOTO" til HD, og kan nu ikke se billeder, men kun lyd. Det gælder både Win.mediaplayer 10 og Power DVD. Andre avi-filer kører fint. Det skal siges, at jeg tidligere fint har kunnet se dem, men efter en formatering kan jeg ikke mere. Hvad er der mon galt?
Hilsen Sonja
Avatar billede dragonknight Juniormester
14. marts 2006 - 16:11 #1
HVis du kører dett direkte fra skiven, hvad sker der så ?
Avatar billede sonjor Nybegynder
14. marts 2006 - 16:15 #2
Det ved jeg ikke, for jeg har dem ikke mere. Fik rådet om at kopiere dem, da det er meget hurtigere. Skiverne har jeg lånt
Avatar billede sonjor Nybegynder
14. marts 2006 - 16:25 #3
Måske bør jeg låne dem igen ?
Hilsen Sonja
Avatar billede boxer Nybegynder
14. marts 2006 - 16:37 #4
Prøv med VLC player:
http://www.videolan.org/
Avatar billede sonjor Nybegynder
14. marts 2006 - 18:06 #5
Tak anonym, VLC player klarer det. Hvordan er det nu lige, du får point'ene?
Avatar billede boxer Nybegynder
14. marts 2006 - 18:15 #6
Velbekomme.
Jeg skal først smide et svar - det gør jeg nu :o)
Så skal mit navn bare markeres i boksen til venstre og tryk accepter.