Avatar billede funkytoget Nybegynder
14. marts 2006 - 12:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pivotdiagram og Totaler

Jeg har en Pivottabel som i sidste kolonne indeholder totalerne fra de øvrige kolonner. Når jeg laver et pivotdiagram baseret på denne pivottabel bliver totalen ikke medtaget i diagrammet. Er der nogen mulighed for dette?.
Avatar billede beanbag Nybegynder
14. marts 2006 - 14:47 #1
http://www.peltiertech.com/Excel/Pivots/pivotcharts.htm

Jeg mener ikke du kan få totalerne med i en pivotchart.
Ovenstående link illustrerer hvordan du kan danne et tomt diagram (uden for pivot) og efterfølgende trække data ind i det tomme diagram. Du skal bare sørge for ikke at tage nogen knapper med fra pivottabellen for ellers bliver diagrammet til et pivot-diagram.
Avatar billede funkytoget Nybegynder
24. juli 2006 - 19:24 #2
Har fundet frem til det samme. Smid et svar.
Avatar billede funkytoget Nybegynder
09. november 2006 - 11:08 #3
Lukker spørgsmål.