Avatar billede palito Nybegynder
14. marts 2006 - 11:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Byg design

Jeg ønsker en html version af nedenstående billede. Det skal være skrevet med css - og må ikke indeholde <table>

http://img502.imageshack.us/img502/5700/design1fk.jpg
Avatar billede palito Nybegynder
14. marts 2006 - 11:56 #1
Det behøver ikke være en komplet kopi - men det er noget at gå ud fra :D
Avatar billede pulento Nybegynder
14. marts 2006 - 12:23 #2
Hej,
Jeg kan lave det for dig til en meget billig pris.
Jeg har i øvrigt 5000 forskellige designforslag liggende på en database som du kan finde på min hjemmeside. Jeg arbejder professionelt og mine løsninger er alle brugervenligt testet. Kom ind på min hjemmeside og kig på hvad jeg har at tilbyde dig.
De priser du finder på min hjemmeside gælder selvfølgeligt ikke for dig ;)

Kontakt mig og lade os tage en snak om det.

Mvh
www.flotdesign.dk
Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. marts 2006 - 13:03 #3
Er det en betalingsopgave? Og er den kun forsiden der skal laves?
Avatar billede jokkejensen Novice
14. marts 2006 - 13:04 #4
på templatemonster.dk har de også pulento's service for mellem 50-100$

Og sikkert en del mere at vælge i mellem..

http://www.templatemonster.com/category.php?type=1&tid=+-+Any+-&search_words=+-+Any+-&from_=&to=&cat=79&style=0&author=0&x=34&y=17

Men der er få personer der ønsker en "Template" :)

Men du får i hvert fald en psd fil, flash fil, html osv..

/JJ
Avatar billede palito Nybegynder
14. marts 2006 - 13:12 #5
jeg havde ikke regnet med at skulle betale noget :D
Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. marts 2006 - 13:15 #6
60 point, hvor stor en del af opgaven er det?
Avatar billede palito Nybegynder
14. marts 2006 - 16:31 #7
lave 3 kolonner med skygge på, samt en talebobbel - som vist på billedet.

der skal selvfølgelig ikke indgå et logo m.v. :]
Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. marts 2006 - 22:39 #8
Tja, jeg kan vel godt lave det :)

Hvis du har msn må du gerne lige kontakte mig på mikstor@hotmail.com :)
Avatar billede palito Nybegynder
29. marts 2006 - 16:43 #9
lukker